.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توصیه بهداد سلیمی به دختر ۸ ساله ساروی
توصیه بهداد سلیمی به دختر ۸ ساله ساروی

انتشار گزارشی با عنوان «قدرت ناشناخته دختر هشت‌ ساله» بازتاب جالبی در جامعه داشت.این گزارش در خصوص یک دختر هشت ساله ساروی است که با وجود سن کم توانایی بلند کردن اجسام سنگین را دارد.

این دختر نونهال توانایی دارد جسمی به سنگینی ۱۲۶ کیلوگرم را بلند کند. در همین رابطه دیروز بهداد سلیمی یکی از مردان قدرتمند جهان نیز با ابراز خوشحالی از علاقمندی فاطمه به ورزش‌های قدرتی گفت: متأسفانه در ایران وزنه‌برداری بانوان وجود ندارد به همین دلیل فاطمه نمی‌تواند با شرایط موجود وزنه‌بردار شود اما با توجه به علاقه‌ای که این دختر خانم هشت ساله دارد او می‌تواند ورزش‌های قدرتی دیگری را تجربه کند که هم به لحاظ قدرتی او را می‌تواند تخلیه کند و هم انرژی او را به کنترل درآورد.

قوی‌ترین مرد جهان افزود: وزنه‌برداری فقط ورزش قدرتی نیست. بلکه در کنار قدرت که ۵۰ درصد قضیه است. ۵۰ درصد مابقی را هوش و تمرکز شکل می‌دهد. به همین دلیل نیز هر شخصی که صاحب قدرت زیادی است دلیل ندارد حتماً وزنه‌بردار خوبی باشد. من کسانی را دیده‌ام که قدرت لیفتینگ آنها بیشتر از من بوده ولی وزنه‌بردار خوبی نشده‌اند.

بهداد سلیمی با تشویق فاطمه به انجام ورزش توصیه کرد که او به ورزش‌هایی مثل پرتاب دیسک و وزنه بپردازد این‌گونه ورزش‌های قدرتی برای خانم‌ها نیز آزاد است و آنها می‌توانند در این زمینه فعالیت کنند. من به فاطمه عزیز توصیه می‌کنم که این ورزش‌ها را امتحان کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.161 seconds.